*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
Това съдържание е създадено за Lavazza от BBC StoryWorks – творческото студио за брандове към BBC Studios.
По повод Международния ден на кафето, заедно с BBC StoryWorks отбелязваме 20-ата годишнина на Фондация Lavazza, благодарение на 20 невъзпяти герои, които полагат усилия да подобряват света на кафето
Фондация Lavazza е създадена, за да подкрепя общностите от производители на кафе по света чрез икономически, социални и природосъобразни, образователни и устойчиви проекти
Символ на италианските върхови постижения, Фондация Lavazza оформя тенденциите, свързани с кафето, обучава награждавани баристи и разпространява радостта от аромата на кафе
Със своето местно и глобално въздействие тези носители на промяната в света на кафето са устремили погледи към едно светло бъдеще, изобилстващо от кафеени зърна.