*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
*Lavazza не е свързана, одобрена или спонсорирана от Nespresso
**Nescafè®, Dolce Gusto® и Melody I са търговски марки на трети страни без връзка с Luigi Lavazza S.p.A.
С кинематографично минало в научната фантастика Марко Брамбила е едно от изгряващите имена на видео инсталациите, намерил признание в музея на модерното изкуство в Сан Франциско и на филмовия фестивал „Сънданс“.
1/365 – Календарът на Lavazza за 2013 г. не е традиционен календар, а видео инсталация, синтезираща цялата година в един ден чрез 12 теми. Произведението е създадено с изображения, качени от потребителите: лични снимки и видеоклипове, които създават първия дигитален „лайв“ календар на Lavazza. С кинематографично минало в научната фантастика Марко Брамбила е едно от изгряващите имена на видео инсталациите, намерил признание в музея на модерното изкуство в Сан Франциско и на филмовия фестивал „Сънданс“.